Ein huseigar på Husnes fekk telefon frå politiet etter å ha spelt høg musikk til langt på natt. Illustrasjon Fekk telefon frå politiet etter klage frå naboane Karoline Gjerde Eik Karoline Gjerde Eik karoline@grenda.no Publisert 09.02.2026 - 12:44 nyhende