I samband med bygginga av den nye transformatorstasjonen på Onarheim er det no sett i gang sprengingsarbeid. Kvinnherad kommune Har starta sprengingsarbeid Hanna Guddal Jemtland Hanna Guddal Jemtland hanna@grenda.no Publisert 12.05.2026 - 15:41 nyhende