For å lesa saka må du vera abonnent

Berre 1 kr ut august

  • Tilgang til alt innhald på grenda.no
  • Papiravisa digitalt/eAvis tysdag+torsdag
  • Søk i digitalt arkiv tilbake til 1951

Fornyast automatisk til 200,- per månad. Inga binding. Gjeld berre nye abonnentar.

KJØP

Enkel betaling med

Sjå alle våre abonnement

Laurdag 5. juni var det verdas miljødag. Kvinnherad Sp-leiar Benthe Bondhus (t.v.)markerte dagen med å reisa rundt til styremedlemmene i lokallaget og planta bievenlege buskar hos dei, blant anna hos Lene Vangberg Monsen.

Markerte verdas miljødag 2021 med bievenlege buskar

Publisert
Powered by Labrador CMS